Night in Colony GOTHIC

Jest to świat w Kolonii jeszcze przed czasami bezimiennego.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-11-07 20:53:18

Uramid

Administrator

Zarejestrowany: 2010-11-07
Posty: 15
Punktów :   

Umiejętności

Posługiwanie się bronią jednoręczną. - ta umiejętność pozwala nam na naukę obchodzenia się bronią białą.
lev 1 - tą umiejętnośc mamy na początku
lev 2 - jest to zwykłe posługiwanie się bronią
lev 3 - Mistrzowskie posługiwanie się bronią
Nauczyciele -
Krono - Nowy obóz
Uramid - Stary obóz
Baal Taron - Bractwo Śniącego
Posługiwanie się łukiem - owa umiejętność pozwala nam na naukę obchodzenia się łukiem.
Posługiwanie się bronią - ta umiejętność pozwala nam na naukę obchodzenia się bronią białą.
lev 1 - Jest to takie posługiwanie nowicjusza.
lev 2 - jest to zwykłe posługiwanie się łukiem
lev 3 - Mistrzowskie posługiwanie się łukiem
Nauczyciele -
Krono - Nowy obóz
Uramid - Stary obóz
Baal Taron - Bractwo Śniącego
Posługiwanie się kuszą- owa umiejętność pozwala nam na obchodzenie się Kuszą.
lev 1 - Jest to takie posługiwanie nowicjusza.
lev 2 - jest to zwykłe posługiwanie się kuszą
lev 3 - Mistrzowskie posługiwanie się kuszą
Nauczyciele -
Krono - Nowy obóz
Uramid - Stary obóz
Baal Taron - Bractwo Śniącego
Posługiwanie się kosturem - owa umiejętność pozwala nam obchodzenie się Kosturem.
lev 1 - Jest to takie posługiwanie nowicjusza.
lev 2 - jest to zwykłe posługiwanie się kosturem
lev 3 - Mistrzowskie posługiwanie się kosturem
Nauczyciele -
Krono - Nowy obóz
Uramid - Stary obóz
Baal Taron-Bractwo Śniącego
Posługiwanie się bronią dwuręczną - ta umiejętność pozwala nam na obchodzenie się z bronią dwuręczną.
lev 1 - Jest to takie posługiwanie nowicjusza.
lev 2 - jest to zwykłe posługiwanie się dwuręczną
lev 3 - Mistrzowskie posługiwanie się bronią dwuręczną
Nauczyciele -
Krono - Nowy obóz
Uramid - Stary obóz
Baal Taron - Bractwo Śniącego
Treningi Magii-Owa umiejętność pozwala na zwiększenie many i trening tworzenia zwojów.
Krąg Magii 1 - Pozwala na używanie łatwych zaklęć.
Krąg Magii 2 - Pozwala na używanie trochę lepszych zaklęć.
Krąg Magii 3 - Pozwala na używanie zaawansowanych zaklęć.
Krąg Magii 4 - Pozwala na używanie dobrych zaklęć.
Krąg Magii 5 - Pozwala na używanie zaklęć z wysokiej pułki.
Krąg Magii 6 - Pozwala na używanie najlepszych zaklęć.
Nauczyciele -
Baal Taron - Bractwo Śniącego
Krono - Nowy Obóz
Uramid - Stary Obóz

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.supastrikas.pun.pl www.mgz.pun.pl www.skijumpingmanager.pun.pl www.konkona.pun.pl www.filangapsl.pun.pl