Night in Colony GOTHIC
Informacje
Wstęp
To musisz przeczytać zanim zaczniesz grę.
Nasza postac i jej umiejętności
Właśnie tutaj są do wyboru umiejętności naszej postaci.
Zaakceptowane Karty Postaci
Dział Postaci
W tym miejscu rozpoczyna się życie naszej postaci...
Karty Postaci
Właśnie w tym miejscu piszemy o swojej postaci..
Stary Obóz
Stary Obóz
Największy i najsilniejszy obóz w koloni. Jest on znany z tego że prowadzi dosyć kosztowne wymiany z Królem.
Bramy
Komnata przywódcy
Jest to dość przestrzenna sala do której przychodzą wszyscy którzy chcą dołączyć do obozu lub porozmawiać z dowódcą..
Brama do zamku
Jest to brama przez którą mogą wejść tylko ludzie Uramida, i zaufani ludzie z innych obozów.
Jaskinia
Jest to odwiedzana dotąd jaskinia..może znajdują się tam skarby,a może krwiożercze bestie...
Chata myśliwego
Jest to chata w której zrzeszają się wszyscy myśliwy,aby polować na zwierzynę.
Mieszkania w zewnętrznym pierścieniu.
na owych dzielnicach mieszkają Cienie i Kopacze...
Mieszkania w wewnętrznym pierścieniu.
Właśnie tu mieszkają strażnicy i przywódca wioski...
Kuźnia
Jest to miejsce wyrobów broni i pancerzy. Pierścień wewnętrzny.
Plac wymian
Tutaj zakładają swoje tematy sklepikarze wynajęci przez przywódcę..
Arena
Jest to arena na której walczą wojownicy ze wszystkich wiosek. Walki organizuje
Nowy Obóz
Nowy Obóz
Jest to obóz znany z myślistwa i przekrętów. Mieści się on w wielkiej jaskini.
Obóz na Bagnach
Obóz na Bagnach
Obóz ten wierzy w Śniącego. Obóz ten jest położony na bagnach. Obóz znany z tego że produkuje bagienne ziele.
Brama Bractwa
Jest to brama Bractwa Śniącego.Przed nią stoi dwóch strażników świątynnych.Strażnicy chętnie witają nowych przybyszy.
Mieszkania
Są tu mieszkania.Przeważnie są one drewniane i są w nich nie łóżka ale maty.
Sklep z zielem
Jest to sklep w którym można kupić różnorakie ziele.Codziennie dostajesz 3 fajki ziela.
Siedziba Alchemików
Jest to siedziba gdzie Alchemicy Bractwa będą tworzyć wywary i inne tego typu rzeczy.
Pole Treningu Magii
Jest to pole gdzie przychodzą strażnicy świątynni i nowicjusze aby trenować tajniki magii.
Pole Treningowe Straży Świątynnej
Pole to jest przeznaczone dla Straży Świątynnej.Mieści się ono nad polem Nowicjuszy.
Pole Treningowe Nowicjuszy
Jest to pole gdzie nowicjusze uczą się podstawy magii.Nad owym polem jest pole Świątynnych Strażników.
Arena Bractwa
Jest to arena położona na lewo od Siedziby Tarona.Będą tam wprowadzane potwory wszelkiego rodzaju.Od kretoszczurów po orki i bagienne węże.Mogą tu przyjść wszyscy z każdej wioski.Jest również możliwość obstawiania zakładów.
Siedziba Tarona
Jest to siedziba Baala Tarona przywódcy obozu Bractwa.Przed siedzibą stoi dwóch najbardziej zaufanych strażników.Wpuszczani są tam jedynie ludzie którzy mają pozwolenie.
Kuźnia
Jest to kuźnia w której można kupić broń jak i uczyć się kowalstwa.
Obszary poza obozami
Stara Kopalnia
Kopalnia ta należy do starego obozu.
Nowa Kopalnia
Kopalnia ta należy do nowego obozu.
Bagna
Bagna przy których leży Obóz na Bagnach.
Miejsce zrzutu
Jest to miejsce w którym każdy nowy skazaniec zaczyna grę. Robisz temat(np zrzut Krono) i czekasz aż ktoś z obozu odpisze i weźmie cię ze sobą. W pierwszym poście opisujesz pierwsze wrażenie.
Podróże
Podróże
Tutaj (narratorzy) zajmujący się podróżami będą zakładać temat.
Prośby
Tu piszesz wątek i prosisz o podróż.
Prośba o podróż
Tu prosicie o podróż to jakiegoś miejsca. Będą ludzie którzy będą jakby narratorami i będą mówić czy podróż przebiega zgodnie z planem czy nie.
Narratorzy
Dział poświęcony tym co chcą pomagać w podróżach, a raczej prowadzić je.
Misje
Misje
Tu tak zwani misjo dawcy będą prowadzić wasze misje. Po wcześniejszej prośbie o misje w dziale Prośby o misje
Prośby
Tu robisz temat i piszesz prośbe o misje. Jak chcesz następną misję to piszesz ją w tym samym temacie.
Łatwe
Prośba o misje
Tu prosisz o misje. Jeżeli dostałeś misje od kogoś żeby dostać się do obozu to musisz napisać prośbę aby ktoś ją poprowadził. Np znalesc jakieś grzyby czy coś.
Średnie
Misjodawcy
Tu możesz zostać misjodawcą lub zobaczyć kto nim jest.
Trudne